Nu sitter jag uppe fast jag inte borde :P

2012-02-25 / 01:13:51
Nu sitter jag uppe fast jag inte borde :P Lo har sovit sen kl 21,30 och kommer säkert vakna snart men jag kunde inte låta bli att hälla upp ett glas vin att sippa på.. är ju trots allt så att min första arbetsmånad snart är över.. :)
Det sista har jag som sagt varit bra trött och en fem dagars vecka är inte att rekommendera men skoj är det.
Inatt sov Lo hos mormor iaf - kärlek till min familj som ställer upp så till 100% så 8 timmars sömn och jag var som en ny människa med tuttar som Dolly Parton hihi

Ikväll har Lo dessutom fruckit havremustvälling - måste införskaffa en napp med större hål bara för hon har baske mig inget tålamod men hon drack vällingen - hoppas det hjälper så vi kan sluta med nattätandet.. De har ju sagt på BVC att allt blir bättre när de passerat 6 mån.. Är det så???

Sen var det hem till la familia och imorgon skall jag umgås med svärmor för att ordna med svägerskans födelsedagespresent. risken finns att jag fastnar, har redan varit i kontakt med dumbo på stället :P

näe men det blir nog bra....

Kommer inte ihåg om jag skrev att Wilma blivit med ny soffa -- en skinnsoffa till på köpet.. supergo att sitta/ligga i nästan så jag vill ha den själv :P myys tror den tjejen snart ska börja löpa för hon gnäller för fem alltså...

Lagningen i min tand jag gjorde känns inte alls bra på tal om något helt annat och på onsdag skall jag laga nästa så då får jag väl påpeka detta..
Men ingen sovmorgon på lediga dagen inte, ska vara på vårdcentralen kl 8.00 för att kolla upp alla problem jag har sen lillfia kom till världen.. :( Aldrig mer.... Kärlek till Lo och hoppas hon får många kusiner att bråka med istället...

på tal om det så träffade jag en syssling som jag inte sett på massor med år som visade sig jobba på mitt nya jobb :) Ni anar inte hur länge vi stirrade på varandra och tyckte att det var något bekant över det ansiktet.. hihi


Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: