Underbar dag i Halmstad :-D synd bara att ...

2012-02-11 / 20:51:26

mms_img32112 (MMS)

Underbar dag i Halmstad :-D synd bara att orken är slut efter veckan som varit.. Skulle verkligen behöva en sovmorgon men sova får man väl göra i graven ;-) Jag och Lo kom hem sent igår efter att ha varit hos mina föräldrar.. Sen var det upp tidigt idag för att hälsa på min syssling Sara som flyttade till halmstad för några år sedan, var minst sagt på tiden så det blev fika, promenad vid vattnet och kika in på loppis men framförallt en massa tjöt, svårt o tro att det redan passerat två år sen vi sågs senast eller 8 mån sen men då var det så snabbt 0:) Malou har sjungit massor idag och det verkade som hon gillade att åka tåg.. Nu sover hon gott i min famn under intågandet till gbg <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: