ZZzzzzz

2012-02-22 / 23:29:57
Yes, idag fick jag Lo till att somna på min arm efter många om och men (visserligen vaknade hon när jag två timmar senare krampaktigt tog bort armen), fast utan skrik liggandes i sängen så att även jag kunde få sova en stund, var heelt slut efter jobbet idag eller snarare innan jag åkte dit tom. Då hade jag varit uppe 5 ggr inom loppet av 3 timmar och sedan fick jag två timmars sammanhängande sömn innan det var dags för en ny dag... I dessa lägen undrar jag vad det är som man gett sig in på... Tror inte att jag sovit en hel natt sen den 23 dec XS 

Jaja ska säga som lillebror nu då - Sluta wina så :P
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter till att vara en lite bättre människa än jag var igår och idag och varje dag... Man skall inte haka upp sig bara försöka vara lite bättre..

Näe nu ska jag krypa ner till lillfia som fortfarande sover, så vaknar hon väl säkert :)

Men hon somnade på min arm... Kärlek <3

Nattinatti
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: