De är äntligen mina...

2012-01-24 / 22:43:38
 Oh my!! Efter 2 års väntan på dessa skönheter är de äntligen mina tack vare syrran och hennes fina vän!! Jag är så lycklig.... En butik i Linköping hade utförsäljning av hela sortimentet och de sålde stövlarna med 70 % rabatt men fick dem tom för 78 % nedsatt pris.. Jag är verkligen själa glad, detta innebär att jag kan köpa ett par snygga hojbyxor också så slipper jag låna till sommaren, ingen billig hobby... ;))

Idag har jag och Nen träffats för snabbfika.. mys... men det var allt lite stressigt ;)
Nåväl var hos dietisten igår och fick en ny sorts ersättning till Malou, kan säga efter de 50 ml hon ätit idag så har det inte varit något ont i magen skrik ännu (ikväll har hon mest suttit uppe och myst <3 ) Världens gladaste tös minsann... Hoppas innerligt att det kommer fungera, för det är ju detta som skall användas till ersättning, mjöldryck, välling, gröt you name it... Men så måste läkarna gå med på att skriva ut ersättningen också (den är tydligen väldigt dyr att tillverka och jämförs med champagne för bebisar) Orkar inte med fler uppesittarkvällar pga magvärk :(

 

Shit fast jag såg vad denna kosta på apoteket 530 kr/ burk och jag som tyckte Althéran var dyr med sina 250 kr/burk, tur att man får det billigare genom sjukvården :S

ujuj imorgon börjar allvaret minst sagt och jag är riktigt nervös hihi

Snygga till frillen och sen hoppa i bingen :)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: