Jobbelijobb var det..

2012-01-28 / 13:10:04

Idag blev jag allt bra besviken.... :/ hmm men jag gillar läget och tar o snyggar till hemmet istället ;) Underbart när man börjar se resultat.

T är på utbildning så det är bara vi flickor hemma.. Har god lust att boka tid på Gothia men jag får väl vänta nån månad till kan jag tro.. Nästa vecka börjar jag jobba på riktigt som det ser ut nu, med delade känslor.. Men det kommer bli jätte bra. Ska bli skönt och få en riktig lön för första gången på flera år. Tycker inte sommarjobbet räknats riktigt.

Var på MC - mässan med Malou igår och inhandlade ett par hoj byxor och nya handskar, så nu är det bara två saker som fattas för en riktig hojsommar. Ett stycke motocykel och ett stycke ryggskydd men det går ju bra ändå :P

Nepps vika tvätt var det :))

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: