Lillkusinens dop

2012-01-16 / 12:03:20
Var på ett toppenmysigt dop för Sofia, dvs Ts yngsta kusin som är 4 veckor yngre än Lo, vilken skillnad säger jag bara, Lilla S var så lugn och sa knappt ett pip, Lo surar, grinar och ställer sig i brygga när hon inte får som hon vill eller tillräckligt med uppmärksamhet. Men det var en fin dag.
Tror jag lyckades lösa problemet hos myndigheterna idag.. gillar inte när det inte bara flyter på.. Ett samtal kvar idag, men det får bli efter frukosten för nu jag har suttit och plitat flitigt på mina ansökningar :)
Nu vill jag bara att Lo ska börja sova om nätterna för gud så irriterad jag kan bli alltså, underbara barn som inte inser hur viktigt det är att sova för att utvecklas.. eller att hennes mor behöver sova för att inte invecklas.. :P Får gå upp en gång i timman S/ Snaaark...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: