Mammadejt

2012-01-30 / 00:51:19
Snart måndag och vi ska ha mammadejt :) mysss ska det bli, har inte träffat dem på över en månad så medans vi tjötar skit ska malou, nicole, harry och leon hänga.. Behöver lite värme i huset helt klart hihi
Har hur mycket som helst att göra imorgon inför veckan som jag nog snart kommer bli nervös inför :)
Hade en rejäl sovmorgon idag och vad händer då, jo man kan inte sova om kvällen.. men det var himla skönt att få sova förmiddag är ju bästa sovtiden på dygnet ;D Ni ser sovtema...
Haft en mysig dag som vi ägnat åt matveckoplanering, tycker att det är minst lika viktigt som inplanerad städ dag. Med hjälp av sådant här vet man att fritid står högt på listan.
Suttit och spanat efter en hoj under kvällen samtidigt som jag varit ute med Malou och Wilma på nattpromenad, bra kallt ute nu må jag säga eller förmodligen för att jag slarvade och inte hade termosarna på mig :) M var ändå vaken som vanligt, tröttis men vaken av magen.. inte lätt att vara liten, men de säger ju att det blir bättre när hon passerat halvåret, är det så ??
Näe dags att krypa till kojs så jag hinner fixa med det sista innan babyligan dyker upp :)
Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: