Tabbar man gör...

2012-01-09 / 23:33:12
För första gången någonsin så känns det som livet står still, det händer och sker så himla mycket runt omkring men ändå står allt still.. Fick ett mejl idag som påminde mig om varför jag ogärna svarar i telefon, öppnar mejlen eller en del sms.. usch denna obehagskänsla av alla måsten och krav... Alldeles för höga ambitioner och känslan av att ta fel beslut som gör att man inte är nöjd... näe detta känns inget vidare.
Antar att jag får ta mig i kragen och ta tag i detta imorgon och inse att jag är besegrad :( Så fort det är avklarat skall jag lägga över det som ett av föregående års misstag helt enkelt.
Lillan sover fortfarande dåligt men det får vi väl leva med. T är hemma och pysslar om oss så gott det går.. Till helgen skall vi på dop igen... och jag är som vanligt trött.. :) Men men..
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Ååh, det låter inte alls kul med dedär känslorna Stino. Hoppas de går över snarast och att allt blir till sin rätt.

Styrkekramar från mig.

Kommenterat - 2012-01-10 / 09:15:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: