Årets första dopp

2012-07-26 / 22:19:39
Så himla underbart, 20' i vattnet vid Askimbadet och vi njöt i fulla drag :)

Igår var vi vid kåsjön och doppade oss, M gillar helt klart sötvatten bäst (jag med för den delen) eller så beror det på att hon aldrig badat i havet tidigare... Iaf så blev det fika och massa mys.
Oroade mig dock för att M skulle bränna sig, solen tar ju inte dåligt. Insmord var hon så hon såg ut som en riktig blekfis ;)

Imorgon om T orkar efter jobb/sovpass så skall vibege oss till nästa strand, himla gott att vara två och passa tösen.

Nu har jag återfått min cykelnyckel också, visste allt att den var hemma någonstans. Bra med en reserv.

Ska trilla i bingen nu, haft en fullspäckad dag och är helt slut. Imorgon börjar åter en ny dag kl 06.00
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: