Helgen kom och den gick ...

2012-03-27 / 22:38:54
Helgen kom och den gick och snart kommer en ny men innan dess kan jag berätta att efter en urgo söndag som tillbringades i min badenbaden i solskenet på balkongen så begav vi oss iväg för att jag skulle få ut ock köra med hojen, det gick lite lagom långsamt till en början har ju trots allt inte kört på 7 månader ;) Men sen när jag känt mig för lite så lossnade allt och jag stornjöt, ångrar inte en dag att jag tog kortet!!

Men guuu sicken träningsvärk jag har fortfarande efter att ha kört, är som ett pass på gymmet hihi och sen sitter jag kanske inte optimalt på Ts hoj som är lite "stor/lång" för mig med korta ben.

På jobbet är det fortfarande full rulle, är inte riktigt med på vad som händer och sker för jag är fortfarande hängig sen en vecka tillbaka av halsont, huvudvärk och dessa ryckningar under ögat som hängt i ett tag är grymt irriterande. Sen är Malou fortfarande inte bra och nu är T dålig. Jag säger bara att man borde egentligen isolera sig från omvärlden men det går ju inte :P

Men nu är det bara två dagar kvar på denna arbetsvecka sen blir det till o vila lite...

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: