En blandad kompott

2012-11-15 / 22:45:50

Dagens vres:

Tänk om vi som fordonsförare kunde samarbeta lite för att underlätta vardagen för varandra istället för att nästan åstadkomma en trafikolycka bara av ren envishet, så irriterande sådant kan vara!!

Omlagt schema passar ej en dag med julavslutning :)) 

Imorgon är det återigen dags att vara hemma, denna gång kunde vi dela tiden så att det blev lite lättare för mig med alla samtal som är inbokade, vad jag inte visste var att de fina eleverna har julavslutning den 20 dec och slutar tidigt, det var den dagen som fanns till förfogande för dem som blir utan imorgon. Så kan det gå ;-S Vilken min jag fick när jag hade ändrat tiderna till denna dag.. Det är inte lätt att hålla sig uppdaterad när man bara finns på plats två dagar i veckan. =D

Biverkningar av penicillin

Varför envisas M med att klättra upp och ner i fåtöljen kl 21.30 istället för att sova ??? %-/ Är det en biverkning av penicillinet, som hon går på mån tro... Begriper inte var det gick snett med sovtiderna, men det blir väl bättre med lite rutiner nästa vecka igen.

Preventivmedelsrådgivning på 2000-talet

Ja'a om det blir ett litet syskon så kanske det inte är hela världen eller vad tror du...

Hmm det var kanske inte riktigt det svaret jag hade väntat mig, tror helt klart på avhållsamhet i förhållandet, vilket innebär att fertilitet inte hade del i sakfrågan :P

 


 
 
Oj vad trötter jag är nu :)) kommer slockna direkt så jag begriper inte varför jag envisas med att sitta här.
 
Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: