Första riktigt barnfria helgen..

2012-11-25 / 22:00:00
Nu är det mycket på jobbet och jag försöker nästan vänta ut och in på mig själv för att arbeta med svaret; Jag vet inte..

Hur gör man för att någon skall veta när det enda svaret de har till hands är jag vet inte?! Jo då arbetar vi lösningsfokuserat med frågor som; om du visste.. osv. ja det är verkligen en utmaning att arbeta med 15 åringar :)


Helgen som passerade åkte M till mormor och morfar så jag och T hade hela helgen för oss själva :)

Fredagen däckade vi båda i soffan kl 22
Lördagen sov vi till 10.30 innan vi röjde upp hemma och sedan begav oss till ikea för lite barnrumsinspiration ;) Det blev en lång dag för det var så mycket vi ville hinna med, kvällen slutade med en nattbio och kl var närmare 2 innan vi slocknade. För att sedan sova bort hela söndagsförmiddagen innan vi hämtade hem vårt lilla pyre som var hur nöjd som helst <3
 
Fast det blev sent så blev det många timmars sömn och skillnaden att inte behöva bli väckt under natten och sen kunna vakna av sig självt var slående för hela helgen!! Sömn upptar en stor del av mina tankar efter som jag är trött nästan hela tiden. Men nu har jag bestämt mig för en D-vitamin kur och hoppas att det skall hjälpa för o få igång hjärnan och orken igen,

Veckan som kommer är fullspäckad så det känns som det snart är söndag igen..

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: