Börja om från början...

2012-10-08 / 22:31:17
Idag började vi om med inskolningen eftersom lilla M hade magsippa föregående vecka, Så chansen att bara vara jag gick om intet. Det som skulle vara en mjukstart för mor och dotter blev en timma tillsammans sedan fick jag gå hem.. Nervöst så himla nervöst att lämna det käraste man har i händerna på ett gäng främligar som man träffat 4 ggr. Systemet är så konstigt... Men allt hade gått bra och imorgon testar vi igen ;) Fick gjort massor när jag var själv, det har liksom inte hänt på runt halvåret att jag varit själv hemma och kunnat städa och pyssla lite med vad som helst ;-S
 
Inte nog med det utan att jag och Nen hann med en riktigt lång promenad, trevligt, trevligt, var urlänge sen sist.
Någon av dagarna får jag bege mig in till stan och känna läget.. hihi
 
Jag som hoppades att mina tandläkarbesök skulle vara passé har nu tänder som börjar falla i bitar, och det känns helt normalt eller.. herregud jag kommer vara tandlös innan jag är 40.
 
Har börjat sticka på en mössa/ihopsittande halsduk, vi får se vart det bär hän, måste säga att jag tycker att den sorten av aktivitet är väldigt avkopplande ;)
 
Hur kan det snart vara jul, känns som det var för knappt en månad sedan och jag som alltid brukar tänka på min födelsedag innan jag tänker på julen, men inte detta året, inte denna gången...
 
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: