Hemlängtan iaf ibland...

2012-09-08 / 20:00:00
Det finns stunder som den här känslan blir mer påtaglig än andra, men gud så jag längtar hem till mina vänner, speciellt när helgerna kommer omkring och man blir ensam. Det är nog det värsta jag vet att vara ensam alltså... T grejjar med sitt och M sover sedan ett par timmar tillbaka...Man känner sig lite låst då, hinner ju inget märka när min Sessa är vaken för då har vi fullt upp med bus o lek..
Skulle påbörjat en ny stickning men jag glömde så klart stickorna *suck* Känner mig sugen på att äta för att jag inte har något bättre för mig!! Men NEJ det skall icke inträffa, inte falla in i gamla hjulspår när man nu tagit sig upp från dem.

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: