Känns helt galet

2013-02-01 / 23:09:44
Veckan är redan slut och jag längtar återigen till måndag.. Ge mig fler måndagar i mitt liv och jag lovar att njuta till fullo om jag får ha det som jag har de nu, haha, hur många går till sitt jobb och känner som jag gör nu, personligen vet jag bara ett fåtal som någonsin känt eller känner så just nu..

Veckan är dessutom inplanerade med en hög av aktiviteter, vi ska baka semlor, gå på bio, simma minst 1 gång och sedan sedvanligt veckopyssel. M återgår till sin 4 dgrs vecka och det tror jag blir skönt för henne, för hon har allt varit trött i slutet av veckan numera.. fast vem har inte det trots att man längtar efter måndag.

Utbildningen jag var på var sammanfattningsvis awsome!!! mer av den varan!! :D

Jag kör en standard variant av en skvätt findrick varje fredag, det är njutning till 100% för då vet man att veckan är slut på riktigt och att det är dags att ta helg ;))

Nu väntar John Blund i vanlig ordning för imorgon har jag och little M fullt upp :))

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: