Tokigt

2013-01-29 / 19:52:32
Det märks att vi går mot vår, fler människor som börjar piggna till och fler människor som blir mer intressanta att tittat på.

Det är jätte mycket att sätta sig in i på jobbet, människor man inte får tag i och så mycket mer. Jag gjorde misstaget att humma i början på året vilket resulterade i att jag gav bort mitt arbetsrum och nu delar kontor. Inte så lyckat i min profession. Så dumt det kan bli... och dummare kan det bli. Kan det vara så svårt att fixa det bara..??

I söndags var jag och M ute i Skatås och promenerade med trevligt sällskap sedan käkade vi thai ;)
helt underbart...

idag har jag varit i simhallen, så jäkla skönt. Ska försöka hinna med det iaf. en dag per vecka.

behöver röra lite på kärleksringarna ;*
fast det hade helt klart varit trevligt med sällskap och få hosta ur sig lite som förr.. men jag kommer nog må bättre när jag kommit igång mer..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: