Att gå in i en vägg..

2013-05-05 / 12:29:00
Nu vet jag definitivt hur begreppet att ha gått in i en vägg känns.
I förrgår när jag kom hem från jobbet var jag trött, lite irriterad och somnade när jag la M. På lördagen var jag helt slutkörd, det fanns inget som fick mig att piggna till och in till stan åkte vi en snabbis på sen eftermiddagen men där jag jag nog mest omkring i ett töcken. Fy vad otäckt..
Vi skulle på kalas och först först vid 8 snåret började jag vakna. Vi begav oss iväg. Trevligt var det men idag känns det som jag druckit en flaska sprit, trots sovmorgon fram till 12.

T är iväg o handlar frukostbröd och jag sippar på Kaffet i väntan på att Lo ska vakna från middagsluren.
Träffade Kimmens nya flamma igår också, skulle väl kunna säga att läget inte var det bästa haha men det blir nog fler ggr...

Under eftermiddagen blir det promenadmys med hela familjen :)

Håret blev iaf bra igår :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: