Dyr läxa idag..

2013-05-23 / 21:33:04
Idag har jag varit ute o finåkt, visade chefen min nya leksak och njöt nästan varje sekund av att vara ute på vägarna. Fick mig dock en dyrköpt läxa idag, min första P-bot någonsin. Men men man lär så länge man lever eller hur :P
 
Men jäklar vad ont i halsen jag har alltså.. är ju så man har lust o krypa under täcket o inte komma fram innan man är kry igen. Försöker dock att fortsätta äta enligt regeln var tredje timma och det verkar faktiskt ge resultat. Känns gött att träningen också gett resultat även om jag nu varit tvungen att ta en brejk. Kan lyfta M rakt upp i luften (när man leker flygplan) utan att det är det minsta ansträngande likaså med benen. Gunga säger hon, då innebär det att man lägger sig ned hon lägger sig på smalbenen och sen gungar man benen upp o ner.. hur simpelt som helst ;)
 
Imorgon blir det ev. till o luncha med sällskap, hoppas hoppas :)
 
Näe nu ska jag nog läsa en stund o försöka glömma allt jag har att göra på jobbet...
 
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: