go helg

2013-05-04 / 11:00:29
så irriterande när texten försvinner.

Träning står som prio 2 på listan. I förrgår var det intervallträning och styrka igår gick jag i rask takt till jobbet, 7 km på 40 min :)
Heja heja!! Men man blir trött av träning. på kvällen skulle vi till vc med malou som hade feber och inte ville äta (orka vänta när det nu varit halsfluss de senaste 3 gångerna). Väl där fick vi veta att hon som skulle ta provet var en timma försenad så vi gick hem med vårt busfrö som inte var trött o gnällig längre utan full av bus. Vi skrattade åt/med henne så tårarna sprutade när vi satt där o vänta haha..

ikväll lutar det åt utgång men vi får se. beror ju på M och jag är rätt sliten så jag är lika nöjd med att vara hemma :)



raritet i torshälla..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: