MC

2013-05-18 / 21:23:53
efter konferensen som var helt suverän men gav alldeles för lite sömn så bestämde jag idag för att det sög i hojtarmen så sjukligt mycket så Farmor fick passa Malou ett par timmar medan jag o T åkte iväg o spanade på hoj helt enkelt. Det verkar inte som vi kommer ifrån att vi båda fastnat för en mellanklass modell NC700S. Nu har vi ju testat custom modellen av tyngre variant men man vill allt lite mer än bara glida och det behövs verkligen ingen 1200 för att det ska vara skoj o köra.

Första butiken gav inte speciellt mkt men den andra om den gjorde servicen är grym. Det visade sig när vi kom dit att de stängde 14 på lördagar och vi kom dit 13.45. Sa jaja vi kan ju alltid kika. Men där stod han återigen med ett stort leende o frågade vill ni testa.. öööh ja tack.. Hoppa på varsin och begav oss en manuell och en automat (bytte efter halva turen pp 45 min ;)) var ju ändå bara att köra in hojarna på gården när vi var klara.. fick ändå svar på ett gäng frågor och på måndag ska vi tillbaka..

Det var kärlek svart med lite gula detaljer åå min lilla getingonge du ska med hem <3

Har visat lite bilder för M som mycket riktigt såg att det var en cykel men blev lite förvirrad av instrumenten och bestämde sig för att det var en traktorcykel hihi

Ikväll skulle vi ha barnvakt för att fira en vän som fyller år men jag är så trött så vuxenpoäng till mig som valde att stanna hemma...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: