Sjusovarliv

2013-05-10 / 12:07:18
mitt nya liv är helt klart att gå o lägga mig när malou gör det alltså mellan 18-20 för att sedan kliva upp 10-12 timmar senare. Det är bara att inse att jag behöver lika mycket sömn som en tvååring ;) nåväl ska jag då sova bort halva livet istället för 1/3 som normen gör ja då behöver vi en ny säng så det var vi iväg o kikade på igår. Det som kändes mest surt var att jag o gubben var så trötta att alla sängar oavsett vilken vi la oss i var dundersköna hihi så vi får ta en tur till för o kika på säng.

Idag har jag o M varit ute o cyklat närmare 9 km innan vi satte oss på gungan o mös i solen. Så fort middagsvilan är slut skall vi på mammadejt i solen för att sedan bege oss hem och möta upp mormor och morfar.

Vila var det. Gubben vilar med han har jobbat natt trots sjukdom. Idag ska han iväg och ta nya prover för o se om värdena har blivit bättre. usch
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: