Träning :)

2013-09-17 / 19:21:19
Idag gick träningen bra.. körde inte slut på mig själv även om jag verkligen ville. Insåg att jag glömt handduken hemma då är man tacksam för att ha nära till jobbet och duschen :) De hade lite roligt åt att jag studsa in utan ett ljud i träningskläder och kom tillbaka 30 min senare med ett go morron.. Ja det var helt enkelt så att jag behövde pudra näsan ;)

Uf känns dock att man ätit sådant man inte tål det sista. Mjölkprodukter fy vad besvärligt med pizza ack så gott..
Imorgon ska jag på utbildning i coachande förhållningssätt, kan behöva lite repetition.. Man glömmer metoderna som man lärt sig i samtalsmetodik om man inte använder det... blir så mycket mer information med vuxna.

Nåväl träningen gick bra, jag hann hämta M innan de hade möte på f-skolan även om jag inte trodde att jag skulle göra det.

Inget bra på dumburken heller :/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: