Träningstankar

2013-09-09 / 22:30:00
Att det ska vara så krångligt med stavningen när man bloggar från mobilen ;)
Det blev en lång dag men jag lyckades klämma in lite hopprepsträning och styrka när jag kom hem. Nackdelen att träna på kvällen är att jag blir lite för pigg för o komma i säng när jag ska..

Funderar på o skaffa gymkort och börja lyfta skrot två dagar i veckan. Frågan är om motivationen håller i sig :/ Speciellt med tanke på att den enda tiden som finns är innan jobbet mellan 6-7. T jobbar ju som oftast kvällar och nätter så att gå efter jobbet hinns inte med.. Lite trist att träna hemma nu och behöver en ny utmaning...

Jag får inte fundera förlänge bara... :)

Nattinatt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: